Keşan Türkü Dostları Derneği, sezonun ikinci konserini 22 Mayıs'ta verecek
Keşan Türkü Dostları Derneği (KTDD) Türk Halk Müziği Korosu, 2025-2026 Sezonunun ikinci konserini, Keşan Kaymakamlığı’nın işbirliğiyle 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı verecek.
Sezonun ilk konserini 3 Nisan 2026 Cuma akşamı, Keşan Belediyesi Selim Sesler Tiyatro ve Konferans Salonu’nda veren KTDD/THM Korosu, “7 Bölge 21 Türkü Türk Halk Müziği Konseri” adını taşıyan ikinci konserini 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı aynı sahnede verecek. Konser, her zaman olduğu gibi ücretsiz olacak.
.png)
KTDD Başkanı ve Koro Şefi SonerVelioğlu, ilk konserin büyük ilgi gördüğünü ve pekçok kişinin salonun dolu olması nedeniyle geri dönmek durumunda kaldığını belirterek, “Konserimizi izleyemeyenler için, Keşan Kaymakamlığımızın desteğiyle 7 Bölge 21 Türkü Türk Halk Müziği Konserini 22 Mayıs akşamı yine saat 20.30’da tekrarlayacağız. Tüm türkü severleri bekleriz.” dedi.
.jpg)












Benzer Haberler
Liselere Geçiş Sınavı, 13 Haziran Cumartesi günü yapılacak
Öğretmenlerin performansı, izleyicilerden büyük alkış aldı
KTDD'nin
Keşan Türkü Dostları Derneği, sezonun ikinci konserini 22 Mayıs'ta verecek
ADD Türk Halk Müziği Korosu'nun yılsonu konseri beğeniyle izlendi
ADD’nin “Atamıza Özlemle Sevda Türküleri” konseri, 15 Mayıs akşamı verilecek
Keşan'ın gururu Oğuzhan Ata Konçe, Kaymakam Mercan'ı ziyaret etti
KTDD/THM Korosu, sezonun ikinci konserine hazırlanıyor