Keşan'ın gururu Oğuzhan Ata Konçe, Kaymakam Mercan'ı ziyaret etti
Amerikan Matematik Olimpiyatları (AMO) ve Singapur ve Asya Okulları Matematik Olimpiyatları (SASMO)’nda elde ettiği altın ve gümüş madalyalarla Keşan’ın gururu olan Fatih Sultan Mehmet İlkokulu 3. sınıf öğrencisi Oğuzhan Ata Konçe, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan’ı makamında ziyaret etti.
Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik’in hazır bulunduğu ziyarette, Temmuz ayında Singapur’da düzenlenecek olan Singapur Uluslararası Matematik Olimpiyatları (SIMOC) yarışmalarına katılacak olan Oğuzhan Ata Konçe’ye başarı dileklerinde bulunan Kaymakam Mercan, Oğuzhan Ata Konçe’nin ülkemizi ve ilçemizi uluslararası platformda en iyi şekilde temsil edeceğine inancının tam olduğunu vurguladı.
Mercan, “Azmi ve üstün başarısıyla ilçemizi en güzel şekilde temsil eden Oğuzhan Ata Konçe’ye eğitim hayatında başarılar diler, emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve ailesine teşekkür ederiz.” dedi.












Benzer Haberler
Liselere Geçiş Sınavı, 13 Haziran Cumartesi günü yapılacak
Öğretmenlerin performansı, izleyicilerden büyük alkış aldı
KTDD'nin
Keşan Türkü Dostları Derneği, sezonun ikinci konserini 22 Mayıs'ta verecek
ADD Türk Halk Müziği Korosu'nun yılsonu konseri beğeniyle izlendi
ADD’nin “Atamıza Özlemle Sevda Türküleri” konseri, 15 Mayıs akşamı verilecek
Keşan'ın gururu Oğuzhan Ata Konçe, Kaymakam Mercan'ı ziyaret etti
KTDD/THM Korosu, sezonun ikinci konserine hazırlanıyor