Keşan’daki tras ocağı kapasite artışına karşı dava açılacak
Keşan’ın İzzetiye, Aşağı Zaferiye ve Yeni mahalleleri üçgeninde tamamı ormanlık alanda hayata geçirilmesi planlanan tras ocağı kapasite artışı projesinin, sadece bir madencilik faaliyeti değil, Keşan’ın yaşam kültürüne, eğitim huzuruna, halk sağlığına Keşan’ın akciğerlerine yönelik devasa bir tehdit halini aldığını vurgulayan Keşan Kent Konseyi, konuya ilişkin bir değerlendirme toplantısı yaptı.
13 Mayıs 2026 Çarşamba günü saat 17.00'de Keşan Kent Konseyi toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya proje sahasında yer alan 3 mahallenin muhtarlarının yanısıra Kent Konseyi bileşenleri, siyasi parti temsilcileri ve STK temsilcileri katıldı.
Toplantının sonuç bölümünde ise Yenimuhacir Belediyesi ile daha sonra görüşülerek; söz konusu proje hakkında; 'ÇED OLUMLU' kararının yürütmesinin durdurulması ve iptaline ilişkin dava açılmasına karar verildi. Gerçekleştirilecek süreç ile ilgili görüş alışverişinde ve değerlendirmelerde bulunuldu.
Keşan Kent Konseyi Başkanı Uz. Dr. Uğur Özdağlı, alınan karar doğrultusundaki işlemlere en kısa sürede başlanacağını söyledi.












Benzer Haberler
İbrice'de yenilenen dalış okullarının açılışı 19 Haziran'da yapılacak
Fast Moto 22 Keşan Motosiklet Kulübü, motosiklet tutkunlarını biraraya getirdi
Şeftali ailesinin acı günü: Elmas Şeftali toprağa verildi
Keşan Kent Konseyi’nin Seçimli Olağan Genel Kurul Toplantısı yapıldı
Halkın sözü dinlenmedi… Keşan Lisesi binasının yıkımına başlandı
Keşan Belediyesi’ne ait işyerlerinin kiralama ihalesi gerçekleştirildi
Keşan Belediye Meclisi toplandı, ‘Kat Karşılığı Satış’ maddesi geri çekildi
TES Keşan Şubesi’nin konferans ve genel kurul toplantısı gerçekleştirildi