Keşan Belediye Meclisi, Mayıs ayı toplantılarını tamamladı
Keşan Belediye Meclisi’nin 2026 Mayıs Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nın ikinci birleşimi, 14 Mayıs 2026 Perşembe günü gerçekleştirildi.
Belediye Meclis Salonu’nda, saat 15.00’te başlayan toplantıya, Meclis 2. Başkan Vekili Rasim Ergene başkanlık yaptı.
Mecliste yoklamaların alınmasının ardından gündem maddelerinin görüşülmesine geçildi.
Toplantında ilk madde olarak, bir önceki meclis tarafından Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edilen, “Keşan Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odasının şehir içi yolcu taşıma ücret tarifelerine yönelik zam talebi” görüşüldü.
Buna göre, Keşan şehir içi ve İzzetiye Mahallesi’nde sivil ücreti 35 TL’den 40 TL’ye güncellenirken, öğrenci ücretleri ise 25 TL’de bırakıldı.
Paşayiğit – Keşan hattı için ise sivil ücreti 55 TL’den 65 TL’ye, öğrenci ücretleri ise 30 TL’den 35 TL’ye güncellendi.
Komisyon kararı, meclisçe görüşülerek oybirliği ile kabul edildi.

Toplantının ikinci gündem maddesinde ise yine bir önceki mecliste Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edilen, Keşan Belediyesi’nin 2025 yılı kesin hesabının Belediye Meclisince görüşülmesine geçildi. Mecliste okunan komisyon raporunda, 2025 kesinleşen toplam gelir bütçesi 1.421.094.270,82 TL ve gider bütçesi 1.313.502.805,69 TL olarak belirlendi.
Meclis üyelerine okunan komisyon raporu oy birliği ile kabul edildi.
Keşan Belediye Meclisi, Haziran ayı olağan toplantısını 4 Haziran 2026 Perşembe günü yapacak.











Benzer Haberler
İbrice'de yenilenen dalış okullarının açılışı 19 Haziran'da yapılacak
Fast Moto 22 Keşan Motosiklet Kulübü, motosiklet tutkunlarını biraraya getirdi
Şeftali ailesinin acı günü: Elmas Şeftali toprağa verildi
Keşan Kent Konseyi’nin Seçimli Olağan Genel Kurul Toplantısı yapıldı
Halkın sözü dinlenmedi… Keşan Lisesi binasının yıkımına başlandı
Keşan Belediyesi’ne ait işyerlerinin kiralama ihalesi gerçekleştirildi
Keşan Belediye Meclisi toplandı, ‘Kat Karşılığı Satış’ maddesi geri çekildi
TES Keşan Şubesi’nin konferans ve genel kurul toplantısı gerçekleştirildi