Gökçetepe’deki orman yangını, gece saatlerinde söndürüldü
Keşan’a bağlı sahil köylerinden Gökçetepe’de 7 Kasım 2024 Perşembe günü akşam üzeri çıkan orman yangını söndürüldü.

Gökçetepe Sahili ile İbrice Balıkçı Barınağı arasında kalan bölgede saat 17.00 sıralarında çıkan yangına 2 uçak ile havadan, Keşan Orman İşletme Müdürlüğüne ait çok sayıda itfaiye, arazöz ve kepçe ile de karadan müdahale edildi. Çakıl Koyu olarak bilinen mevkideki makilik alanda başlayan yangına, araçların ulaşamaması nedeniyle güçlükle müdahale edilebildi. Rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüyen yangın nedeniyle bölgeye Çanakkale Orman Bölge Müdürlüğü, Keşan Orman İşletme Müdürlüğü, Keşan Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ile çevre ilçelerden itfaiye ekipleri sevk edildi.

AFAD ile birlikte Keşan Doğal Afet Arama Kurtarma Derneği (KEDAK) ekipleri de yangın söndürme çalışmalarına destek verdi.
Saat 21.00 sıralarında kontrol altına alınan yangın söndürülerek gece boyunca soğutma çalışması yapıldı.












Benzer Haberler
Keşan Belediye Meclisi toplandı, ‘Kat Karşılığı Satış’ maddesi geri çekildi
TES Keşan Şubesi’nin konferans ve genel kurul toplantısı gerçekleştirildi
Keşan Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Demirkan’dan bayram uyarısı
KEDAK’ın 2. Uçurtma Şenliği, çocuklara eğlenceli bir gün yaşattı
19 Mayıs Coşkusu Keşan’da Fener Alayı ve konser ile taçlanacak
Medya Keşan, 33 yaşında
14 Mayıs Dünya Çiftçiler günü Keşan’da da törenle kutlandı
Keşan Belediye Meclisi, Mayıs ayı toplantılarını tamamladı