GAZDAŞ, Keşan’da yeniden hizmet noktası açtı
Keşan’da bulunan hizmet noktasını kapatması nedeniyle vatandaşların uzun süredir sıkıntı yaşamasına yolaçan GAZDAŞ, Keşan’da yeniden hizmet noktası açtı.
Paşayiğit Caddesi No: 57'de hizmet verilmeye başlanan GAZDAŞ bürosunda, Pazar hariç her gün tahsilat ve abonelik işlemleri yapılacak.
Cumhuriyet Halk Partisi İl Genel Meclisi Üyeleri Aladdin Öztürk, Sezgin Gündoğdu, Vedat Koyuncu ve Mehmet Güneş Yılmaz, konuyla ilgili olarak sosyal medyadan yaptıkları ortak açıklamada, şunları dile getirdiler:
“Keşan’da doğalgaz hizmetlerinin yerinde sunulamaması, vatandaşlarımızı en temel işlemler için dahi Edirne Merkez’e gitmek zorunda bırakmış; bu durum kamuoyunun haklı tepkisine yol açmıştır.
14 Haziran 2025 tarihinde yaptığımız açıklamayla bu sorunu kamuoyunun gündemine taşımış, yetkili kurumları derhal harekete geçmeye çağırmıştık. Göstermiş olduğumuz kararlılık sayesinde, 4 Ağustos 2025 tarihi itibarıyla GAZDAŞ, Keşan ilçemizde yeniden doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.
Vatandaşlarımızın günlük yaşamını doğrudan etkileyen bu hizmetin yeniden işler hale gelmesi, Keşan halkı için önemli bir kazanım olmuştur. Bu süreçte duyarlılık gösteren, talebimizi sahiplenen tüm hemşerilerimize teşekkür eder; kamu hizmetlerinin aksamadan, kesintisiz ve yerinde sunulmasının her zaman takipçisi olacağımızı bir kez daha vurgulamak isteriz.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”












Benzer Haberler
Keşan Belediye Meclisi toplandı, ‘Kat Karşılığı Satış’ maddesi geri çekildi
TES Keşan Şubesi’nin konferans ve genel kurul toplantısı gerçekleştirildi
Keşan Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Demirkan’dan bayram uyarısı
KEDAK’ın 2. Uçurtma Şenliği, çocuklara eğlenceli bir gün yaşattı
19 Mayıs Coşkusu Keşan’da Fener Alayı ve konser ile taçlanacak
Medya Keşan, 33 yaşında
14 Mayıs Dünya Çiftçiler günü Keşan’da da törenle kutlandı
Keşan Belediye Meclisi, Mayıs ayı toplantılarını tamamladı